Stworzyliśmy dla Ciebie niezależne forum dyskusyjne aby oddać Ci głos. Zmieniaj Polskę razem z nami! zmieniaj.pl


Forum zmieniaj.pl - Regulamin forum

Na forum zabrania się publikowania treści prowokacyjnych, obraźliwych, erotycznych, rasistowskich, faszystowskich itp. Zabrania się również pisania zbędnych, nie wnoszących nic do tematu wypowiedzi.
Wszystkie wypowiedzi są własnością ich autorów i administracja forum nie bierze odpowiedzialności za ich treść, intencje lub przesłanie.

Rejestrując się na tym forum dyskusyjnym oświadczasz, że masz świadomość iż NIE WOLNO Ci pisać postów łamiących te zasady.

Jeśli złamiesz któreś z tych postanowień, narazisz się na możliwość usunięcia konta lub zbanowania używanego przez Ciebie adresu IP.

Żadne z Twoich danych podanych podczas rejestracji na forum nie będą wykorzystywane w celach niezwiązanych z działalnością forum ani przekazywane osobom trzecim.

Kontynuując rejestrację oświadczasz, że zgadzasz się ze wszystkimi wymienionymi powyżej postanowieniami oraz z Regulaminem forum.zmieniaj.pl
Zarejestrowany użytkownik dostaje możliwość zamieszczania swoich merytorycznych wypowiedzi dzięki którym może zmienić spojrzenie innych na rzeczywistość w której żyjemy, oraz doprowadzić do ruchu społecznego, dążącego do przeprowadzenia głębokich zmian prowadzących do poprawy każdego aspektu życia w naszym Kraju. Forum jest dla osób pełnoletnich w związku z czym rejestrując się potwierdzasz że masz ukończone 18 lat.
Zarejestrowany użytkownik ma prawo umieszczać komentarze zgodne z zasadami określonymi przez Administratora i zapisanymi w poniższym regulaminie. Każdy Użytkownik potwierdza, że zapoznał się z treścią niniejszego regulaminu i akceptuje wszystkie jego postanowienia.

Regulamin:
1.0) Zabrania się:
1.1) Jakiekolwiek udostępnianie za pomocą forum materiałów uzyskanych nielegalnie, bądź sprzecznych z obowiązującym prawem,
1.2) umieszczania wpisów obraźliwych, ironizujących, prześmiewczych lub złośliwych, stanowiących przejaw braku szacunku do innych użytkowników forum
1.3) używania wyrazów uznawanych powszechnie za wulgarne (jeśli już musisz zakląć, ukryj część słowa pod odpowiednią ilością dziwnych znaków, np. %^*%) Lub zabronionych przez administratora Ich lista tutaj: (lewackie)
1.4) wypowiedzi mających na celu wzniecenie kłótni internetowej tzw trollingu
1.5) nawoływania do wszelkiej nienawiści (m.in. rasowej, wyznaniowej, etnicznej), lub popełnienia przestępstwa
1.6) umieszczania wiadomości niezgodnych z tematyką forum, w szczególności materiałów reklamowych oraz spamu
1.7) bezpodstawne umieszczania tej samej lub podobnej informacji wielokrotnie,
1.8) Publikowania wpisów nieczytelnych, nie zawierających merytorycznej treści, niezgodnych z tematyką danego wątku lub obniżających ogólny poziom dyskusji
1.9) Zamieszczania wypowiedzi w języku innym niż Polski bez ich uprzedniego przetłumaczenia
1.10) rejestracji na forum więcej niż jednego konta
1.11) Jakiekolwiek podszywanie się pod osoby powszechnie znane (za pomocą nicków, awatarów czy sygnatur) lub ekipę zarządzającą forum
1.12) Jakiegokolwiek działania na szkodę forum lub jego ekipy zarządzającej forum
1.13) Szerzenia poglądów niezgodnych z tematyką forum
1.14) Propagowania na forum materiałów uznawanych przez administratora za szkodliwe, mało ważne lub jako tematy mające za zadanie odwrócić uwagę od tematów ważnych (tzw bicie piany) Pełna lista tutaj:
2.0) Dodatkowo:
2.1) Użytkownik przed napisaniem wypowiedzi powinien zapoznać się z podstawowymi informacjami jakimi forum lub dany wątek dysponuje.
2.2) Użytkownik pisząc w danym wątku zgadza się również na jego ewentualny dodatkowy regulamin jak i również regulamin danej kategorii i działu.
2.3) Użytkownik publikując swój wpis dzieli się z Administratorem prawami autorskimi do niego i zezwala na dalsze jego rozpowszechnianie.
2.4) Użytkownik forum przed każdym logowaniem powinien sprawdzić, czy regulamin forum nie uległ zmianie.
2.5) W przypadku braku akceptacji dla naniesionych zmian, należy zaprzestać postowania i poprosić o usunięcie swojego konta.
2.6) W wypadku zamieszczania fragmentów książek, opracowań, artykułów użytkownik powinien używać znacznika code oraz dodawać źródła zamieszczanych informacji.
3.0) Moderatorzy:
Pilnują ogólnie rozumianego porządku na forum. Moderatorzy dokonują oceny czy użytkownik naruszył niniejszy regulamin oraz reagują w sposób, jaki uważają za adekwatny do sytuacji. W związku z tym mają prawo wydawać zalecenia, udzielać upomnień lub blokować użytkowników łamiących regulamin forum. Mają też prawo do edycji lub trwałego usuwania postów czy wątków które uważają za niezgodne z niniejszym regulaminem. W uzasadnionych przypadkach mają także prawo do usunięcia wątków których ten regulamin nie obejmuje. W szczególności mają prawo do usuwania wątków które zaśmiecają forum tzn takich które nie dały odpowiedzi na zadane pytanie, nie wyjaśniły danego zagadnienia lub się zdeaktualizowały. W trakcie dyskusji moderator może wydzielić z tematu wątki poboczne, gdy uzna, że temat stanie się czytelniejszy. Ewentualnie nieścisłości w działaniu moderatorów należy najpierw wyjaśniać bezpośrednio u nich kontaktując się przez system prywatnych wiadomości. Wszelkie uzasadnione zażalenia na moderatorów proszę składać w wątku do tego przygotowanym.
4.0) Administrator (właściciel forum) ma prawo rozsyłać pocztą elektroniczną do zarejestrowanych użytkowników forum komunikaty dotyczące funkcjonowania forum (np. o zmianie regulaminu WM, kłopotach technicznych, akcjach forum etc.). Administrator zastrzega sobie prawo do usunięcia każdego wpisu oraz konta każdego użytkownika forum. Ma również prawo do zmiany zapisów niniejszego regulaminu forum oraz zmian funkcjonalności forum. W przypadku zmian w regulaminie użytkownicy będą o nich powiadamiani w odpowiednim wątku. We wszystkich sprawach nieuregulowanych regulaminem i w kwestiach prawidłowej interpretacji punktów regulaminu ostateczne zdanie ma Administrator. Administrator portalu nie ponosi odpowiedzialności za materiały opublikowane przez użytkowników forum. W szczególności za materiały linkowane umieszczone poza serwerem forum. Nie ponosi także odpowiedzialności za ewentualne szkodliwe treści w linkach zamieszczanych przez użytkowników.
5.0) UWAGA! Skrypt tego forum wykorzystuje cookies do przechowywania informacji na twoim komputerze. Te cookies będą służyć ułatwieniu korzystania z forum m.in. do: -możliwości logowania do forum oraz jego utrzymania przy wczytywaniu każdej kolejnej jego strony -dopasowania zawartości forum do twoich indywidualnych preferencji -zliczania statystyk potrzebnych do oceny popularności forum Pamiętaj że w każdej chwili możesz wyłączyć je w twojej przeglądarce internetowej - jednak nie zalecamy tego kroku.
6.0) Uzupełnienie regulaminu:
6.1 Do wymiany prywatnych uwag oraz wszelkich uwag niezwiązanych z tematem powinno służyć PW oraz e-mail.
6.2 Ktoś cię obraził? Bądź mądrzejszy. Powściągnij emocje i zgłoś post do moderacji. Nie zniżaj się do jego poziomu i nie daj się sprowadzić do poziomu rynsztoka. Lepiej będzie się go pozbyć niż wchodzić z nim w dyskusję. Zależy ci na zdaniu osoby której nie znasz? (np. na niewyżytego, głupkowatego kilkulatka). Pamiętaj że twoja polemika z nim może doprowadzić do otrzymania stosownej kary.
6.3) W wypadku zauważenia jawnego łamania regulaminu przez któregoś z użytkowników forum należy zgłosić ten fakt poprzez użycie przycisku „zgłoś” oraz opisanie przyczyny. Dotyczy to przede wszystkim zauważenia łamania punktu od 1.2 do 1.8 niniejszego regulaminu.
6.4) Nadużywanie przycisku zgłoś będzie stosownie karane
6.5) Jeśli login, sygatura, avatar lub wypowiedzi użytkownika nie będą wskazywały na poważną osobę dorosłą lub będą naruszały którykolwiek z punktów regulaminu konto zostanie skasowane.
I. Zasady uczestnictwa w dyskusjach na Forum
• Odpowiadając w wątku należy kierować się jego tematem oraz nie powielać tego, co zostało już powiedziane.
• Na Forum należy przestrzegać zasad kultury osobistej, obyczajów oraz dobrego smaku.
• Idee i myśli należy wyrażać w sposób kompletny i jednoznaczny.
• Zabronione są ataki personalne. Krytykować należy poglądy, nie osobę.
Zbędne ozdobniki w wypowiedzi (np. używanie różnych kolorów, niepotrzebne pogrubienia, podkreślenia, używanie kursywy, zbyt duża czcionka) są zabronione. W szczególnych przypadkach administrator zastrzega sobie prawo nałożenia na użytkownika bana niezależnie od systemu ostrzeżeń.
• Dopuszczalne jest złożenie odwołania od decyzji moderatora i administratora.
Regulamin może zostać zmieniony w każdej chwili – rzeczą Użytkowników jest znać aktualne brzmienie Regulaminu.